Розвиток ІТ-компетентностей педпрацівників

 

                               НФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ БЮЛЕТЕНЬ

 C:\Users\Борисовна\Desktop\Без названия (1).jpgОНЛАЙН ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Glogster – сервіс пропонує створити інтерактивні плакати (з використанням фото, відео, зображень,текстів, звуків, посилань тощо). 

Projeqt – сервіс для створення динамічних онлайн-презентацій. Наповнювати їх можна документами, зображеннями, фото, слайдами, посиланнями на YouTubeвідео, аудіо, Google-карти, опитувальники та зображення з інтернету. 

Dipity – сервіс для презентації історій, фактів чи явищ, які потрібно подати у певному часовому проміжку. Це може бути чиясь біографія, історія виникнення явища/теорії/організації, зокрема, вашого навчального закладу/міста/країни. Дозволяє створювати в хронологічній послідовності події (тайм-лінії, фотоальбоми, текстовий список подій, навіть на карті, якщо при створенні вказати географічну прив'язку події тощо). 

Piktochart – сервіс для створення презентацій у форматі інфографіки. Дуже зручний для донесення інформації, насиченої багатьма фактами. Інструменти сайту дають змогу вигідно продемонструвати статистичні дані, опитування, графіки, цифри, карти, таблиці тощо.

 MyСoted – сервіс, що містить короткий огляд великої кількості креативних методик, вправ, головоломок. Inspiration – програма, що допомагає візуалізувати освітній процес. Разом з учнями на заняттях можна створювати діаграми, картки та схеми.

 Graasp – платформа, що дає змогу вчителям створювати віртуальні дослідницьконавчальні простори, структуровані відповідно до фаз навчального процесу. Педагоги можуть дати посилання на ці простори своїм учням, що дозволить їм навчатися як індивідуально, так і в групах.


H5P – полегшує створення, поширення та використання контенту і програм HTML5, дозволяє створювати інтерактивний вміст, який поділятиметься на кілька категорій: ігри, мультимедіа, запитання та соціальні мережі.

 Kahoot! – навчальна програма, що складається з ігор. Тут можна зробити серію запитань з кількома варіантами відповідей. Формат і кількість запитань залежать від автора. Є можливість додавати відео, зображення та діаграми. LearningApps – сайт, що містить онлайн конструктор, що дозволяє створювати інтерактивні навчально-методичні матеріали і цікаві завдання (тести, кросворди, вікторини тощо). У відкритому доступі міститься велика база напрацювань інших користувачів з 32-х навчальних дисциплін (історія, географія, математика, іноземні мови). 

Thinglink – онлайн інструмент дозволяє робити інтерактивні зображення, додаючи спеціальні мітки з мультимедійним контентом (посилання на певні ресурси, відео, аудіо, світлини, текст). Ресурс дозволяє працювати над широким діапазонів типів проєктів (карти мандрівок, навчальні посібники, плакати, інтерактивні схеми, віртуальні екскурсії), над кожним з яких можна працювати як індивідуально, так і спільно. 

Canva – сервіс для оформлення якісного і різнотипного візуального контенту (комікси, інфографіка, логотипи, презентації, генератор мемів). Має безліч різноманітних шаблонів, кожен з яких можна редагувати: змінювати розміри, кольори, розташування написів і шрифти, а також комбінувати наявні на сайті та завантажені файли. 

PopkornMaker – сервіс дозволяє доповнити навчальне відео корисними додатковими матеріалами (картинками, фото, коментарями, посиланнями, картами з Google Maps тощо). Meograph – онлайн інструмент дозволяє зробити гарну історію з ваших відео- та фотоматеріалів з проекту. У створенні такого ролику можна використовувати зображення, фото, карти, відео. Також сервіс дозволяє додати саундтрек та записати голосовий супровід. Відео для створення ролику потрібно завантажувати з YouTube. Survio – інструмент дозволяє створювати анкети та представляти результати у вигляді графіків і діаграм. З його допомогою зручно проводити опитування та анкетування у класі. Безкоштовна версія має широкий діапазон налаштувань і дозволяє проводити на місяць до 100 опитувань. Moodle – платформа для навчання, яка надає викладачам, учням та адміністраторам розвинутий набір інструментів для комп’ютеризованого навчання, зокрема й дистанційного. 

Open edX – безкоштовна система керування курсами. Платформу використовують для розміщення масових відкритих онлайн-курсів, а також для невеликих класів та навчальних модулів. 

PhET – набір інтерактивних комп’ютерних моделей на основі наукових досліджень для навчання та вивчення фізики, хімії, математики та інших наук. PhETмоделювання можна запустити в мережі або завантажити безкоштовно з сайту PhET. 

Симуляції – це анімовані, інтерактивні та ігрові середовища, де учні навчаються через дослідження. 

Plickers – мобільний додаток, який “зчитує” спеціальні картки з відповідями учнів за лічені секунди та виводить статистику на екран телефону вчителя. Додаток використовують для швидкої перевірки, аби дізнатись, чи розуміють учні поняття та чи освоюють ключові навички. 

Poodll – набір інструментів для вчителів мов, створений для розробки більш динамічних курсів. Це одна з технологій онлайн аудіо- та відеозйомки, що доступні для навчального процесу. Trello – онлайн-інструмент для зручної комунікації при створенні командних проєктів. Завдяки широкому функціоналу сервіс дозволяє зручно розподіляти обов'язків між учасниками команди і відслідковувати виконання кожного етапу робіт у режимі реального часу. Використання цієї програми дозволяє навчити дітей планувати роботу в команді, нести відповідальність за дотриманням термінів виконання, а також оперативно вирішувати робочі моменти. 

MindMap – інструмент для створення інтелект-карти. Сервіс працює у 4 режимах (мозковий штурм, побудова інтелект-карт, фіксація думок та ідей), передбачає 130 стилів для оформлення проєктів, надає необхідні інструменти для зручної роботи (наприклад, перевірка правопису), а також дозволяє експортувати власні проєкти у форматах PDF, SVG, 3D-зображення, веб-сторінки, zip-файли та інше. Усіма опціями можна користуватися безкоштовно у 30-денний термін з моменту реєстрації. 

RenderForest – онлайн-інструмент стане у пригоді для налаштування відео з анімованими переходами, а також створення великої кількості різновидів дизайнерського контенту (монтаж відео, логотипів, скрайбінгу і різноманітних макетів). Сервіс містить понад 450 інтерактивних сцен, анімованих персонажів і різноманітних шаблонів. Блог містить статті щодо функціоналу платформи. Інтерфейс сайту можна налаштувати однією з 10-ти мов. Безкоштовна версія передбачає користування усім функціоналом платформи. 

TurnItIn – інструмент, що допомагає педагогам перевіряти роботи учнів на наявність неправильного цитування та плагіату. Програма порівнює їх із найточнішою базою даних для порівняння текстів. Turnitin вказує обсяг матеріалу, який збігається зі змістом бази даних, що дозволяє педагогам дізнатися, яка частка письмової роботи не оригінальна. Збіг виділяється різними кольорами із зазначенням оригінальних джерел.

 VS-9.com – електронна освітня платформа для проведення онлайн уроків МійКлас - електронна освітня платформа «МійКлас» пропонує широкий спектр матеріалів: завдання, теорія та тести у шкільних предметах. Кожне завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках.

 Classtime – це помічник педагога, що збагачує Ваш урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в живому часі. Онлайн інструменти для проведення онлайн уроків та нарад: 

Zoom Hangouts Skype MicrosoftTeams Webex Jitsi.org 

     18 інструментів Google для педагогів 

1. Почніть відеозустріч зі своїми учнями. Ви можете створити відеозустріч у Hangouts Meet і запросити всю групу. Щоб заощадити трафік, вимикайте камеру, коли це можливо. 

2. Обговорення з групою у реальному часі. За допомогою функції «Запитання аудиторії» в Google Презентаціях ваші учні зможуть ставити запитання в реальному часі та голосувати за найкращі. 

3. Пряма трансляція вашого уроку. Пряма трансляція заощаджує пропускну спроможність. Це корисно, якщо у вас повільний Інтернет. Запишіть урок і опублікуйте його в Календарі, щоб учні змогли переглянути його пізніше.

 4. Спілкуйтеся з учнями та залучайте їх до роботи. За допомогою Google Класу можна давати завдання, заохочувати учнів до спільної роботи та підтримувати з ними зв'язок навіть із дому.

 5. Створіть для своїх учнів веб-сайт групи. Завдяки Google Сайтам ви можете легко створити власний веб-сайт і публікувати на ньому інформацію про уроки, таблиці, відеозаписи та багато іншого. 

6. Створіть для своїх учнів онлайн-тест. Створюйте проміжні та підсумкові тести, щоб учні могли продемонструвати свій рівень знань, а ви – заощадити час на оцінювання.

 7. Додавайте коментарі в Google Документах у реальному часі. За допомогою коментарів у Google Документах можна швидко залишати відгуки, поки учні працюють над завданням. 

8. Набирайте текст голосом. Учні можуть використовувати голосові команди, щоб вводити, редагувати й форматувати текст у Google Документах і Google Презентаціях без клавіатури: 

9. Дізнайтеся про спеціальні можливості на Chromebook. Допоможіть учням з обмеженими можливостями навчитися використовувати cпеціальні функції на Chromebook. 

10. Дізнайтеся про спеціальні можливості для користувачів G Suite. Допоможіть учням з обмеженими можливостями використовувати допоміжні технології в G Suite, такі як голосовий набір тексту та підтримка шрифту Брайля. 

11. Підтримуйте активні обговорення. Запропонуйте учням публікувати запитання та коментарі в Google Класі, щоб підтримувати між ними дискусію. 

12. Організуйте зустрічі у форматі "один на один». Налаштуйте інтервали для зустрічей у Google Календарі та дозвольте учням резервувати час для персональних та групових зустрічей. 

13. Пишіть і малюйте на віртуальній дошці Jamboard, показуйте свій екран і заохочуйте учнів співпрацювати за допомогою карт думок, діаграм тощо. 

14. Підтримуйте зв’язок із батьками та опікунами. Надсилайте регулярні сповіщення електронною поштою батькам і опікунам у Google Класі, щоб ділитися з ними успіхами учнів. 

15. Робіть віртуальні перерви на каву. Важливо залишатися на зв’язку з колегами. Створіть регулярні події в Google Календарі та запросіть колег на відеозустрічі через Hangouts Meet, щоб поспілкуватися за кавою. 

16. Діліться навчальними ресурсами зі своєю командою: Якщо ви створюєте ресурси, якими можуть користуватися інші педагоги, поділіться ними через Google Диск.

17. Спілкуйтесь у чаті. Використовуйте Hangouts Chat, щоб залишатися на зв’язку з колегами. Створюйте групові чати для обговорень. 

18. Діліться новинами з усіма колегами. Використовуйте Google Групи для створення списку розсилки, щоб одночасно інформувати всіх своїх колег. 

      Онлайн курси, вебінари, рекомендації щодо організації дистанційного навчання : Навчайте з дому.

 Тимчасовий центр надання інформації та інструментів для допомоги вчителям у період епідемії короно вірусу (COVID – 19) Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» 

Освітній серіал «Цифрові навички для вчителів» 

Інтернет-ресурси для сучасного вчителя: підсумки практичного інтенсиву «На Урок» Освітні інтернет-ресурси як ефективні інструменти в роботі сучасного вчителя Вебінар "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу"

 Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

 Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» 

Вебінар «Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання»

 Інструкція «Налаштування сервісу відео-трансляцій Zoom»

 Інструкція «Як приєднатись до Google Клас за допомогою коду»

 Інструкція «Google Клас. Приєднання за кодом у браузері ПК. Основні вкладки й можливості студентів/учасників» 

Інструкція «Запис власного виступу через Screencastify» «Як користуватись Google Classroom з комп'ютера. 

Відео для учнів» Інструкція «Google Classroom. Як створити клас та отримати КОД для запрошення учасників?»


      *******************

28 лютого 2023 р. о 13.00 відбудеться засідання круглого столу для  викладачів математики закладів професійної (професійно-технічної) освіти Херсонської області за темою: «Організація контролю знань здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання» у формі відеоконференції з використанням платформи ZOOM.

Ідентифікатор конференції: 6162361152.  

Пароль: 8MSPAc.

Посилання на конференцію: https://us04web.zoom.us/j/6162361152?pwd=TWY1cVBPcTFueVIxTjNoOFBZTFdrdz09

Прошу Вашого сприяння щодо участі педагогічних працівників у заході.

Директор НМЦ ПТО                                                         Світлана ТКАЧЕНКО

 Олена Степаненко     0662384734

                                     **********************

27 лютого об 11.30 відбудеться засідання круглого столу для  викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання професій харчової промисловості за темою: «Сучасні освітні та виробничі технології в кондитерському виробництві» у формі відеоконференції з використанням платформи ZOOM.

Ідентифікатор конференції: 6162361152.  

Пароль: 8MSPAc.

Учасники конференції повинні мати власний акаунт Google, встановити програму ZOOM на свої девайси, зареєструватися в даній програмі під власним ім’ям та прізвищем (бажано через акаунт Google). Для повноцінної участі у відеоконференції на девайсах повинні бути відеокамера, мікрофон та пристрій для відтворювання звуку. 

          Завантажити програму можна за посиланням: для девайсів на основі системи Windows https://us04web.zoom.us/j/5466471046, на основі системи Android – https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings.

          Прошу Вашого сприяння щодо участі педагогічних працівників у заході.

********************************************************************************** 

 23 лютого 2023 року о 14:00 в форматі онлайн з використанням платформи  ZOOM  відбудеться  семінар-практикум викладачів іноземної мови з теми «Формування патріотизму у здобувачів освіти ЗП(ПТ)О на уроках іноземної мови». 

Ідентифікатор заходу: 6162361152.

Пароль: 8MSPAc

Посилання https://us04web.zoom.us/j/6162361152?pwd=TWY1cVBPcTFueVIxTjNoOFBZTFdrdz09

Прошу сприяти щодо участі в заході викладачів іноземної мови Вашого навчального закладу.

***************   

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

                          вул. Морська, 13,  м.Херсон, 73000,  тел. (0552) 49-25-80

                                    е-mail: nmcpto65@gmail.com,  http://metodcenter.ks.ua

                                                             Код ЄДРПОУ 25648009

   

                    

Від  16.02.2023 р.  № 14-12/07             

Директорам закладів професійної

На  № ______ від __________

(професійно-технічної) освіти

 


Шановні керівники! 

Відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Херсонський області 22 лютого  2023 року о 13.00 відбудеться круглий стіл для викладачів предмета «Технології» за темою «Сучасні технології навчання і методики викладання».

 

Захід  проводитиметься  в  форматі  онлайн  з  використанням  платформи ZOOM.

Логін: 6162361152

Пароль: 8MSPAc

 

Прошу Вашого сприяння щодо участі в заході викладачів предмета «Технології»

Директор НМЦ ПТО                                                      Світлана ТКАЧЕНКО

Виконавець  Волонтир С.В.   0507181840

*************************************************************************************************

Увага!

НМЦ ПТО м. Київ запрошує викладачів історії, інформатики, математики, української мови, заступників директорів з НВхР долучитися до Всеукраїнського вебінару «Організаційно-методичне забезпечення впровадження дистанційного та змішаного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти: сучасні моделі та кращі практики». 

 Дата: 28 вересня 2021року (завтра)

 МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: в режимі онлайн  https://meet.google.com/fxc-awiq-bci

Час: 14:15 – 16:00 (7, 8 уроки)

*участь за бажанням та можливістю, відомостей про сертифікати за участь немає.





НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Гоголя, 54, м. Кропивницький 25006

Е-mail: kirovmetod@ukr.net, код в ЄДРПОУ 37796094

 



31 травня  2021 р. №  216

 

Директорам навчально-методичних (науково-методичних) центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти

Директорам закладів професійної

(професійно-технічної) освіти

 

Про Всеукраїнський вебінар

 

Повідомляємо, що 2 червня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на платформі Pruffme буде проведено Всеукраїнський вебінар «Досвід використання онлайн-інструментів при підготовці кваліфікованих робітників будівельного профілю».  

Початок роботи – 10.00

Адреса кімнати: https://pruffme.com/landing/u266097/tmp1622445620

Програма вебінару додається.

            

 



Заступник директора                                                         Наталія МАНДРЕГЕЛЯ

                  

 

Наталія  Спірідонова  0662864496

 

 

Програма Всеукраїнського вебінару

«Досвід використання онлайн-інструментів при підготовці кваліфікованих робітників будівельного профілю»

 

 

 

1.

Розвиток ІТ-компетентностей педпрацівників будівельного профілю як засіб підвищення результативності навчально-виробничого процесу

 

Наталія Спірідонова, методист навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області

2.

Використання потенціалу ІКТ в роботі викладача професійно-теоретичної підготовки

 

Світлана Буша, викладач Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей»

3.

Створення навчальних відео за допомогою програми Pinnacle

 

Вікторія Вятлєва, майстер виробничого навчання Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей»

4.

Використання технологій віртуальної та доповненої реальності у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі Криворізького регіону

 

Тетяна Мавдрик, методист навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

5.

Організація професійно-теоретичної підготовки з професій будівельного профілю на платформі Classroоm

 

Оксана Дацюк, викладач Державного навчального закладу «Благовіщенський професійний ліцей»

6.

Дистанційно-змішане навчання здобувачів освіти з особливими потребами в ЗП(ПТ)О

 

Вікторія Сіренко, викладач Державного навчального закладу «Знам’янський професійний ліцей»

7.

Застосування платформи графічного дизайну Canva в професійній діяльності педагога

 

Ольга Марковець, викладач Новокаховського вищого професійного училища

8.

Робота в програмі Planner 5D для планування та дизайну інтер’єру приміщень

 

Тамара Дзюбинська, викладач Гайворонського професійного аграрного ліцею

9.

Організація дистанційного навчання з використанням онлайн-інструментів у групах будівельного профілю

 

Ольга Дякун,  викладач Хустського професійного ліцею

10.

Проведення практичних уроків з предмету «Будівельне креслення» в умовах дистанційного навчання для учнів профтехосвіти, що навчаються за професією «Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»

 

Ірина Рябцева-Зозуля, викладач Державного професійно-технічного навчального закладу «Полтавське вище професійне училище ім. А.О.Чепіги»

11.

Інтерактивні інструменти для формувального оцінювання навчальних досягнень учнів

 

Ірина Степанова, викладач Державного професійно-технічного навчального закладу «Полтавське вище професійне училище ім. А.О.Чепіги»

12.

Використання сучасного онлайн-середовища для підготовки кваліфікованого робітника будівельного профілю

 

Людмила Витоптова, викладач Регіонального центру професійної освіти ім. О.С.Єгорова

13.

Використання електронного освітнього ресурсу PADLET при підготовці кваліфікованого  робітника з професії «Муляр»

 

Ольга Бичковська, викладач професійно-технічного училища № 30 с. Торговиця

14.

Цікавинки у викладанні мулярної справи (в умовах змішаного та дистанційного навчання)

 

Надія Мельник, викладач  Державного професійно-технічного навчального закладу «Соснівський професійний ліцей»

15.

Використання інтерактивної панелі для підготовки кваліфікованих робітників будівельного профілю

 

Марія Алексійчук, викладач Державного навчального закладу «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту»

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

МОН затвердило особливості дистанційного навчання: що зміниться

  Міністерство освіти і науки України затвердило зміни до наказів, які визначають особливості організації дистанційного навчання в умовах во...