***********
ЧАС ОБИРАТИ ЗДОРОВ’Я
/ ВИСТАВКА – ПОРАДА /
Матеріали Вінницької обласної бібліотеки для юнацтва
«Добре здоров’я, віддчуття повноти, невичерпності, фізичних сил – найважливіше джерело життєрадісного світосприймання, оптимізму, готовності подолати будь-які труднощі».
«Від гармонії фізичного розвитку, здоров’я й праці залежить багатогранність духовного світу особистості – моральне, інтелектуальне, емоційне, естетичне багатство потреб, запитів, інтересів».
В. Сухомлинський
Найбільше багатство людини – її здоров’я
І розділ
Конституція України [Текст]: офіційне видання. – К: Український Центр Правничих Студій, 2006. – 124 с.
Аксьонова, Л.В. Кар’єра, здоров’я, кохання [Текст]: поради, тести, рекомендації / Л.В. Аксьонова, В.Т. Гридіна. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 288 с.
Антология мудрости [Текст] / [ сост. В.Ю. Шойхер]. – М.: Вече, 2007. – 848 с.
Безпека харчування: сучасні проблеми [Текст]: посіб.- довід. / [укл.
А.В. Бабюк, О.В. Макарова, М.С. Рогозинський та ін.]. –Чернівці: Книги – ХХІ, 2005. – 456 с.
Гончаренко, М. С. Екологія людини [Текст]: навч. посіб / М.С. Гончаренко, Ю.Д. Бойчук. – Суми: ВТД «Університетська книга», К.: Вид. дім «Княгиня Ольга». 2005. – 394 с.
Грибан, В.Г. Валеологія [Текст]: підруч./ В.Г. Грибан. – К.: Центр учбов. л-ри, 2008. – 214 с.
Грішнова, О. А. Людський розвиток [Текст]: навч. посіб. / О.А.Грішнова. – К.: КНЕУ, 2006. – 308 с.
Даценко, І. І. Гігієна і екологія людини [Текст]: навч. посіб. /
І.І. Даценко. – Львів, Афіша, 2000. – 248 с.
Энциклопедия молодой семьи [Текст]: копилка полезных советов / [сост. Е.В. Гладкая. – М.: ЗАО Центрполиграф, 2006. – 719 с.
Дець, Н. Що треба знати про туберкульоз / Н. Дець // Будьмо здорові. 2008. – №6. – С. 6 -7.
Долженков, А. В. Здоровье вашого позвоночника [Текст] /
А.В. Долженков. – Екатеринбург: У-Фактория, 2005. – 208 с.
Энциклопедия здоровья женщины [Текст]. – М.: Эксмо, 2007. – 512 с.: ил. – ( Красота и здоровье).
Енциклопедія для дівчат [Текст]: для ст. шк. віку / [авт.-упоряд.
Н. М. Волчек]. – К.: Школа, 2001. – 574 с.: іл.
Енциклопедія для хлопців [Текст]: для ст. шк. віку / [авт.- упоряд.
В. М. Петров]. – К.: Школа, 2001. – 589 с.: іл..
Желібо, Є. П. Безпека життєдіяльності [Текст]: навч. посіб. / Є.П. Желібо, Н. М. Заверуха, В.В. Зацарний. – 6-е вид. – К.: Каравела, 2008. – 344 с.
Зав’язкін, О.В. Універсальна енциклопедія знань [Текст] / О.В. Зав’язкін. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2007. – 736 с.: іл..
Загальна гігієна з основами екології [Текст]: підруч. / В. А. Кондратюк., В.М. Сергета, Б. Р.Бойчук та ін. – Тернопіль: Укрмедкнига, 2003. – 592 с.
Залевський, І. І. Екологія людини [Текст]: підруч. / І. І. Залевський,
М.О. Клименко. – К.: Вид. центр «Академія», 2005. – 288 с. – (Альма-матер).
Золота енциклопедія сучасної жінки [Текст]: доля, здоров’я, життя /
[ авт.-укладач С.А. Мірошниченко]. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006.– 576 с.
Лозинський, Віктор. Відповідальність підлітка [Текст] / В. Лозинський. –
К.: Главник, 2008. – 160 с.- ( Бібліотечка соц. працівника).
Медицина [Текст]: дит. енцикл. / [авт.-упоряд Н.Ю.Буянова]. – К.: Школа, 2003. – 477 с.: іл. – (Я пізнаю світ).
Мельник, А.М. Пластиковий посуд – зона ризику /А.М. Мельник // Безпека життєдіяльності. – 2009. – №12. – С. 27 – 29.
Екологія людини [Текст]: підруч. / О. М. Микитюк, О. З. Злотін, В.М. Бровдій та ін. – Х.: «ОВС», 2004. – 254 с.
Поваляєва, В. М. Залежність від гри / В.М. Поваляєва // Безпека життєдіяльності . – 2009. – №4. – С.34 – 36.
Скачко, Б. Г. Медична енциклопедія для батьків і дітей [Текст]: у 3-х т. Т.1 / Б.Г. Скачко, А. Я.Сенчук, Г.О. Орещук. – К.: Здоров’я, 2006. – 448 с.
Скачко, Б. Г. Грип ефективна профілактика, раціональне лікування, повноцінна реабілітація [Текст]: / Б. Г. Скачко. – К.: Вид. ім. Олени Теліги, 2005. – 72 с.
Сергеев, К. А. Туберкулез: решение наболевшей проблемы [Текст]: / К.А. Сергеев. – СПб.: ИК «Невский проспект», 2002. – 160 с.- (Советует доктор).
Стражний, О.С. Український менталітет ілюзії; міфи; реальність [Текст]: / О. С. Стражний. – К.: «Книга», 2008. – 368 с.: іл.
Терлецька, Л.Г. Тілесно-орієнтована психологія [Текст] / Л.Г. Терлецька. – К.: Главник, 2008. – 128 с. – (Бібліотечка соц. працівника).
Човбан, В. За здоровий спосіб життя: методична розробка / В. Човбан // Шк. світ: спецвип.- 2009. – № 45.
Шпонтак, І. М. Проблема, яку не варто переоцінювати [про електромагнітні випромінювання] / І. М. Шпонтак, І. Й. Павко // Безпека життєдіяльності. – 2009. – №10. – С. 25 – 27.
Яценко, Т. Глибинна психокорекція та упередження психічного вигорання [Текст]: Ч.1 / Т.Яценко, Б. Іваненко, І. Євтушенко. – К.: Главник, 2008. – 176 с. – (Бібліотечка соц. працівника).
Ч.2. – К.: Главник, 2008. – 192 с.
Суд над шкідливими звичками
ІІ розділ
Алкоголізм: сучасний погляд на стару проблему [Текст]: бібліограф. покажчик / [уклад. Н. Мельник]. – К.: Держ. б-ка для юнацтва, 2004. – 24 с. – (Несекретна інформація).
В борьбе за человека [Текст]: методические рекомендации. – Луганск: Обл. б-ка для юношества, 2003. – 74 с.
Вовченко, Н. На Вінниччині оголосили рішучий бій пияцтву /
Н. Вовченко // Безпека життєдіяльності. – 2009. – №9. – С.24 – 25.
Години спілкування в 9 – 11 класах [Текст] / [упоряд. Л. Шелестова,
Н. Чиренко]. – К.: Вид. дім «Шкіл. світ»: Вид. Л.Галіцина, 2006. – 128 с. – (Б-ка «Шкіл. світу»).
Дець, Н. Паління: рекомендації, які допоможуть вам позбутися цієї звички / Н. Дець // Будьмо здорові. – 2008. – №12. – С.19.
Заєць, Володимир. Азбука СНІДу [Текст] / В. Заєць. – К.: Вид-во «Молодь», 1998. – 96 с.
Кондратюк, Н. М. Пивна проблема / Н. М. Кондратюк // Безпека життєдіяльності. – 2009. – №7. – С. 4 – 7.
Люди и ВИЧ [Текст]: книга для неравнодушных. – 2-е изд. – К.: Изд-во «Анна-Т», 2004. – 506 с.
Максимова, Н. Ю. Безпека життєдіяльності [Текст]: соціально-психологічні аспекти алкоголізму та наркоманії: навч. посіб. / Н.Ю. Максимова. – К.: Либідь, 2006. – 328 с.
Мельник, Г. Суд над шкідливими звичками / Г. Мельник // Шк. світ. – 2009. – №43. – С.14 – 15.
Назаренко, В. Забава для дурнів: [ Брейн – ринг «Шкідливі звички»] /
В. Назаренко // Шк. світ. – 2009. – № 14. – С. 18 -19.
Молодь і СНІД: серйозний погляд [Текст]: бібліогр. покаж. – К.: Держ.
б-ка для юнацтва, 2003. – 32 с. – (Несекретна інформація).
Родителям и педагогам: все о наркомании [Текст]: эффективные программы профилактики, сценаририи и материалы для классных занятий / Л. С.Горбатенко и др. – Ростов н/Д: Феникс, 2003. – 352 с. – (Б-ка школьника).
Скачко, Б. Г. ВІЛ/СНІД [Текст] / Б. Г. Скачко. – К.: Медицина, 2006. – 192 с.
Ципоркина, И. В. Пратическая психология для подростков, или Вся правда о наркотиках [Текст] / И. В. Ципоркина, Е. А. Кабанова. – М.: «АСТ-ПРЕСС», 2008. – 288 с.: ил. – (Практическая психология).
Шкідливі звички та їх профілактика // Позакл. час. – 2009. – № 5-6. – С.57 – 92. – (Позакл. час плюс).
Юнак, В. Ю. Наркоманія – дорога в безодню [Текст] / В. Ю. Юнак. – К.: Здоров’я, 2001. – 192 с.
Природа лікує
ІІІ розділ
Каминский, Витольд. Чудесное водолечение [Текст] / В. Б. Каминский. – СПб.: ИД «Невский проспект», 1999. – 155 с. – (Классика естественной медицины).
Кархут, В. В. Ліки навколо нас [Текст] / В. В. Кархут. – 4-е вид. – К.: Здоров’я, 2001 – 232 с.: іл.
Кедрова, Мария. Зимние лекарства [Текст]: будь здоров круглый год! / М. Кедрова. – СПб.: Питер, 2006. – 96 с.: ил.
Костина, Л. А. Лечение зверобоем [Текст] / Л. А. Костина. – СПб.: «СДС», 2000. – 192 с.
Лечение медом [Текст] / [ред. С. Дворядкина].– М.: Патриот, 1991.- 112 с.
Мойзріст, О. М. Сам собі косметолог [Текст] / О. М. Мойзріст. – К.: «Гамазин», 2006. – 304 с.
Максимова, И. Целительная ромашка [Текст] / И. Максимова. – СПб.: ИК «Невский проспект», 2001. – (Советы Анастасии Семеновой).
Норбеков, М. С. Короткий путь к здоровью, или к богатству фруктового стола [Текст] / М. С. Норбеков. – СПб.: Изд. «Цезарь», 2005. – 312 с.
Просяник, Іван. Дивосил [Текст]: розповіді про чар-зілля / І. Просяник. – Львів: Каменяр, 2001. – 224 с.: іл.
Растительная косметика и уход за кожей [Текст] / [авт. – сост.
И. Путырский, В. Прохоров]. – М.: Махаон; Мн.: Книжный Дом , 2000. – 192 с. – (Здоровье от природы).
Романова, Галина. Лечение облепихой [Текст] / Г. Романова. – СПб.: Изд. «Невский проспект», 2001. – 128 с.
Рябоконь, А.О. Сам собі травник, або харчові рослини-цілителі [Текст] / А.О. Рябоконь. – К.: ТОВ «Гамазин», 2007. – 224 с.
Скачко, Б. Г. Якби мати знала [Текст]: народні методи лікування дітей /
Б. Г. Скачко, Г. О. Орещук. – К.: Здоров’я; вид. центр «Просвіта», 2000. – 480 с.
Соколинская, в. к. Натуропатический лечебник [Текст] / В. Соколинская. – СПб.: Изд. «АВК – Тимошка», 2001. – 128 с.
Фоменко, Н.В. Рекреаційні ресурси та культурологія [Текст]: навч. посіб. / Н. В. Фоменко. – К.: Центр навч. літ., 2007. – 312 с.
Чеснок от всех недуг [Текст] / [сост. О.В. Новикова]. – М.: ООО Изд.
«Мир книги», 2005. – 192 с.
Спорт додасть здоров’я
ІV розділ
Антонік, В. І. Анатомія, фізіологія дітей з основами гігієни та фізичної культури [Текст]: навч. посіб. / В.І. Антонік, І. П. Антонік, В. Є. Андріанов. – К.: Вид. дім «Професіонал»; Центр учб. л-ри, 2009. – 336 с.
Атилов, А. А. Вива бокс! [Текст] / А.А. Атилов. – Ростов н/ Д.: «Феникс», 2005. – 144. – (Мастера боевых искусств).
Булатова, М. М. Плавание для здоровья [Текст] / М. М. Булатова,
К. П. Сахновский. – К.: Здоровья, 1988. – 136 с.: ил.
Ідеальна маса тіла [бесіда з батьками] // Позакл. час. – 2008. – №7. – С.66.
Козацькі забави [Текст] / В.І. Завацький, А.В. Цьось, О. І. Бичук та ін.- Луцьк: «Надстир’я », 1994. – 112 с.
Мудрік, В. І. Вплив міжнародних організацій на розвиток фізичного виховання та спорту / В. І. Мудрік // Основи здоров’я та фізична культура. – 2008. – № 5 – 6. – С. 12 – 17.
Основи здоров’я та фізична культура. – 2008. – № 1 – 12.
Субота, Ю. В. Оздоровчі програми самостійних занять фізичною культурою і спортом [Текст]: практ. посіб. – Вип. 1. – К.: КНЕУ, 2007. – 164 с.
Фізичне виховання в школі. – 2009. – № 1 – 6.
Томан, І. Розвиток фізичних можливостей учнів / І. Томан // Позакласний час. – 2008. – №12. – С. 55 – 59.
ФИС (Фискультура и спорт). – 2009. – № 1 – 12.
Якуб С. К., Вспомним забытые игры [Текст]: науч.- худож. лит. / С. К. Якуб. – М.: Дет. Лит., 1990. – 159 с.: ил.
«Живі, поки пам’ятаємо!»
Сторінками Всесвітньої декларації прав дитини
1 червня в Україні, починаючи з 1998 року, відзначається Міжнародний день захисту дітей.
Кожна дитина має повне право бути захищеною, розвиватися й навчатися для кращого майбутнього. І сьогодні – це не лише веселе свято для самих дітей, а й нагадування суспільству про необхідність захищати права малечі, прагнути, щоб усі діти росли щасливими і в майбутньому стали хорошими батьками і громадянами своєї мирної незалежної процвітаючої країни.
З нагоди відзначення Міжнародного дня захисту дітей пропонуємо вашій увазі відеопрезентацію «Сторінками Всесвітньої декларації прав дитини», де популярно представлено зміст документу, що регулює становище дитини в сучасному суспільстві.
https://www.youtube.com/watch?v=ENYs2Xj7-kU
Матеріали ВІННИЦЬКої ОБЛАСНої УНІВЕРСАЛЬНої НАУКОВої БІБЛІОТЕКи ІМЕНІ ВАЛЕНТИНА ОТАМАНОВСЬКОГО
Бібліотека інформує.
Нажаль , ми все ще не можемо розглядати книги на виставках нашої бібліотеки . Але є можливість долучитися до книгозбірень бібліотек інших областей України . То ж сьогодні ми переглянемо віртуальну виставку Хмельницької міської бібліотечної системи. Отож…
Жуль Верн – французький письменник, автор пригодницьких романів.
(до 195-річчя від дня народження)
Автор науково-фантастичної та пригодницької літератури, багато передбачень якого стали дійсністю. За кількістю іншомовних перекладів французький літератор поступається тільки Агаті Крісті. Разом із Гербертом Уеллсом вважається засновником жанру наукової фантастики.
Жуль Габрієль Верн – французький письменник, автор пригодницьких романів. Його вважають одним із засновників жанру наукової фантастики. Народився майбутній письменник 8 лютого 1828 року у приморському місті Нанті у родині адвоката П’єра Верна. У 8 років Жуль Верн почав навчання спочатку в семінарії Сен-Станіслав, а потім у Нантському ліцеї, де здобув класичну освіту, опанувавши основи грецької, латини, риторики, співів та географії. Батько Жюля Верна мав власну адвокатську контору, тому прагнув, щоб син продовжив його справу. Проте в одинадцятирічному віці хлопчик вирішив стати моряком, найнявшись потайки від батьків юнгою на корабель, що йшов в Індію. Хоча юного мореплавця повернули додому, проте у нього нікуди не зникла пристрасть до неймовірних пригод і подорожей.
На догоду батькові, вистраждавши абияк диплом правознавця у Парижі, юнак не йде служити в адвокатську контору в Нанті, а обирає напівголодне існування літератора, який перебивається мізерними заробітками: пише комедії, водевілі, драми, складає лібрето комічних опер і після кожної чергової невдачі працює з іще більшим азартом.
У 1850 році вперше була поставлена його п’єса «Зламані соломинки», яка з успіхом пройшла в Історичному театрі А. Дюма. Продовжуючи творчу діяльність, Жюль Верн спочатку працює (1852 – 1854 р. р.) секретарем директора одного з паризьких театрів («Ліричного театру»), пізніше – біржовим маклером. Тоді ж він починає ретельно вивчати матеріали про наукові досягнення у галузі географії, математики і фізики.
Перший роман «П’ять тижнів на повітряній кулі» (1862 ) започаткував серію «Незвичайних подорожей», до якої увійшли 62 романи та 18 оповідань і повістей. Фантазію повітряну змінює геологічна – «Подорож до центру Землі» (1864 ). Потім з’являється фантазія арктична – «Подорож і пригоди капітана Гаттераса» (1864-1865 ).
Поки читачі разом із завзятим Гаттерасом повільно просувалися до Північного полюсу на сторінках «Журналу виховання і розваги», Жуль Верн створив фантазію космічну – «Із Землі на Місяць» (1865), відклавши продовження («Навколо Місяця»), бо мав завершити до певного терміну давно задуманий та оголошений у журналі роман про кругосвітню подорож «Пригоди Роберта Гранта». Жуль Верн ще в рукописі змінив заголовок, і він став остаточним – «Діти капітана Гранта». Пізнавальний матеріал, зосереджений у «Дітях капітана Гранта», як і в інших романах Жуля Берна, не справив би такого враження, якби герої не вирізнялися незвичайною моральною чистотою, фізичним і духовним здоров’ям, цілеспрямованістю, зібраністю. Сміливцям, які вірять в успіх своєї справи, вдається будь-який найважчий задум. Товариш витягає друга з халепи. Сильний приходить на допомогу слабкому. Дружба міцніє від суворих випробувань. Лиходіїв завжди викривають, і вони несуть покарання за свої злочини. Справедливість завжди перемагає, мрія завжди здійснюється. У романі «Таємничий острів» (1875) зводяться сюжетні лінії «Дітей капітана Гранта» і «Двадцяти тисяч льє під подою» (доля Немо).
Таким чином, усі три романи утворять трилогію – вершину в гірському ланцюзі «Незвичайних подорожей».
Жуль Верн працював над «Незвичайними подорожами» понад сорок років (із 1862 до початку 1905 року), видання ж усієї серії розтяглося більше ніж на пів віку.
«Незвичайні подорожі» – це універсальний географічний нарис земної кулі. Якщо розподілити романи за місцем дії, то виявиться, що в чотирьох романах описуються кругосвітні подорожі, у п’ятнадцятьох – країни Європи, у восьми – Північна Америка, у восьми – Африка, у п’яти – Азія, у чотирьох – Південна Америка, у чотирьох – Арктика, у трьох – Австралія й Океанія й в одному – Антарктида. Крім того, у семи романах місцем дії слугують моря й океани. Чотири романи складають цикл «робінзонад», оскільки дія розгортається на незаселених островах. І нарешті, у трьох романах події відбуваються у міжпланетному просторі. У багатьох творах герої мандрують із країни в країну. Місце дії в його романах – не тільки планета Земля, але й Всесвіт. Географія і природознавство межують у «Незвичайних подорожах» з технічними й точними науками.
Коли Жуль Верн писав свої книги, Арктика ще не була завойована, полюси ще не були відкриті. Центральна Африка, Внутрішня Австралія, басейн Амазонки, Памір, Тибет, Антарктида майже ще не були вивчені. Герої Жуля Берна здійснюють географічні відкриття, випереджаючи справжні.
Перетворення світу – головне в його творчості. Саме звідси започатковується життєствердний пафос найкращих творів Жуля Верна. Він створив роман нового типу – роман про науку та її безмежні можливості, де фантазія, окрилена науковими пошуками, перетворилася на наукову фантастику.
В особі Ж. Верна поєднувалися мовби кілька постатей. Він був справжнім засновником наукової фантастики, що грунтувалася на науковій вірогідності й нерідко на науковому передбаченні, був чудовим майстром пригодницького роману, жагучим пропагандистом науки та її майбутніх здобутків.
ОСНОВНІ ТВОРИ: «Незвичайні подорожі», «П’ять тижнів на повітряній кулі», «Подорож до центра Землі», «Подорож і пригоди капітана Гаттераса», «Таємничий острів», «Діти капітана Гранта», «Двадцять тисяч льє під водою», «Навколо світу за 80 днів», «Робур-завойовник».

![]() | Верн, Жюль. П’ятнадцятирічний капітан : роман / Ж. Верн ; [пер. із фр. П. Соколовського]. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2018. – 408 с. – (Богданова шкільна наука).«П’ятнадцятирічний капітан» – роман французького письменника Жуля Берна, вперше опублікований у 1878 році. Сюжет роману починається тим, що майже весь екіпаж китобійного брига «Пілігрим» гине в сутичці з китом. Після загибелі матросів Діку Сенду, п’ятнадцятирічному хлопчині, доводиться стати капітаном судна. П’ятеро негрів, які випадково опинилися на кораблі, допомагають Діку допливти до Америки, – саме туди мав дістатися «Пілігрим». Але підступний Негору, корабельний кок, таємно змінює курс. Так друзі потрапляють до Африки, бо Негору, агент рабовласників, прагне помститися Діку, а негрів продати у рабство. Всі пасажири брига «Пілігрим» опиняються у смертельній небезпеці, з якої їм вдається вийти живими лише завдяки Діку Сенду. |
![]() | Верн, Жюль. П’ятнадцятирічний капітан : роман / Жюль Верн ; Капітан Зірвиголова : роман / Луї Буссенар ; [за зб. в цілому] ; пер. І. Л. Базилянської. – Харків : Школа, 2013. – 576 с. – (Золота серія “Бібліотека пригод”).У книзі вміщено два романи відомих французьких письменників Жуля Верна та Луї Буссенара про двох відчайдушно сміливих, шляхетних і порядних капітанів, чиї численні пригоди і нині захоплюють уяву мільйонів. |
![]() | Верн, Жюль. 20 000 льє під водою: роман / Ж. Верн ; пер. І. Л. Базилянська. – Київ : Школа, 2009. – 480 с. – (Золота серія “Бібліотека пригод”).У цій книзі описано дивовижні пригоди професора Аронакса та його друзів, які потрапили на підводний човен геніального вченого і мужнього борця за свободу капітана Немо і яким океани розкрили свої таємниці… |
![]() | Верн, Жуль.Таємничий острів / Ж. Верн. – Київ : Школа, 2008. – 560 с. – (Золота серія “Бібліотека пригод”).Однією з книг його багатої творчої спадщини є «Таємничий острів». Її герої – п’ятеро мужніх чоловіків – тікають з полону на повітряній кулі і опиняються на безлюдному острові, де їм доводиться все починати з нуля. Натхненна, злагоджена праця перетворює невеличкій острів на справжній цивілізований світ! |
![]() | Верн, Жюль. Діти капітана Гранта / Ж. Верн. – Харків : Школа, 2007. – 510 с. – (Бібліотека пригод).Дізнавшись про катастрофу корабля «Британія», герої роману Жуля Верна вирушають на пошуки затонулого судна, сподіваючись знайти його капітана – Гаррі Гранта. Сміливим мандрівникам доведеться подолати тривалий, небезпечний і сповнений пригод шлях уздовж 37-ї паралелі в пошуках батька Мері й Роберта Грантів. Мужність, благородство, наполегливість і віра у власні сили допоможуть героям не лише здійснити сповнену відкриттів навколосвітню подорож, а й врешті-решт розгадати таємницю зникнення капітана «Британії». |
![]() | Верн, Жюль. П’ятнадцятирічний капітан : пер. з фр. / Ж. Верн ; за ред. В. М. Верховня. – Харків : Septima, 2006. – 432 с. : іл. – (У світі пригод).У пригодницькому романі видатного французького письменника Жуля Верна (1828-1905) розповідається про Діка Сенда – юнака, що вийшов переможцем із численних життєвих випробувань.Екіпаж китобійної шхуни-бриг «Пілігрим», якою командував капітан Гуль і на борту якої випадково опинилася місіс Велдон, дружина судовласника, її п’ятирічний син Джек, кузен Бенедикт та їхня служниця, врятував з потопаючого корабля чотирьох негрів, мешканців Пенсільванії. Але трапилося нещастя: капітан Гуль загинув разом з матросами, намагаючись загарпунити величезного кита. Дік Сенд став капітаном «Пілігрима», а врятовані негри – його помічниками. Здається, найстрашніше вже позаду, та через підступну зраду корабельного кока Негоро судно викидає на африканське узбережжя, у країну работорговців і невільників… |
![]() | Верн, Жюль. Діти капітана Гранта / Ж. Верн. – Львів : Універсум, 2004. – 480 с.«Діти капітана Ґранта» Жуля Верна – один із знаменитих класичних пригодницьких романів, які справляють величезний вплив на молоде покоління. Цей твір насичений не банальними повчаннями (бо будь-які повчання швидко забуваються), а чудовою художньою вигадкою, яка прояснює цілу науку життя, надихає бажанням пізнати інших людей та інші країни. Попри розрив у часі, роман звучить актуально, дістає немовби друге дихання. Читаючи твір очима підлітка XXI століття, можна довідатись чимало цікавого й пізнавального про світ, який був сто-сто п’ятдесят років тому. |
![]() | Верн Жуль. П’ятнадцярічний капітан. Капітан Зірвиголова / Ж. Верн, Л. Буссенар. – Харків : Школа, 2004. – 528 с.У книзі вміщено два романи відомих французьких письменників Жуля Верна та Луї Буссенара про двох відчайдушно сміливих, шляхетних і порядних капітанів, чиї численні пригоди і до сьогодні захоплюють уяву мільйонів читачів. |
![]() | Верн, Жуль. Замок у Карпатах / Ж. Верн. – Львів : Свiт, 1992. – 112 с.Книга відомого французького письменника-фантаста, яка вперше побачила світ українською мовою у Львові 1934р. у передплатній серії «Українська бібліотека», розповідає про таємничі події, що відбувалися в закарпатській околиці Залісся, про «духів», які оселилися в безлюдному середньовічному замку, про трагічну історію кохання князя Рудольфа Горца та італійської співачки Стіллі. |
Використані джерела:
Усі зарубіжні письменники [Текст] : довідник / упоряд. О. Д. Міхільов. – Харків : Торсінг плюс, 2006. – 384 с

Виставку підготувала:
Ольга Войтюк,
бібліотекар
центральної публічної бібліотеки
https://docs.google.com/presentation/d/1IctAMT92MMlESVYBw-ssJwG6HBrAuQRr/edit?usp=sharing&ouid=114106418692213521890&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1IctAMT92MMlESVYBw-ssJwG6HBrAuQRr/edit?usp=sharing&ouid=114106418692213521890&rtpof=true&sd=true
Мандруємо сторінками словників.
У книзі відкриваються світи...
Немає коментарів:
Дописати коментар